امام جمعه قیدار:

روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: روز قدس صرفا برای فلسطین نیست و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۵۱۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ - 22April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، حجت‌الاسلام «علی موسوی» امام جمعه قیدار، امروز در خطبه‌های نماز این شهر، با اشاره به اینکه جمعه آینده روز قدس است، اظهار داشت: روز قدس روز همت براى نجات کشورهاى اسلامى خصوصاً قدس‏ عزیز، روز هشدار به ابرقدرت‌ها و روز فریاد همگانی ملت‌های اسلامی بر سر صهیونیزم بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه روز قدس، خیزش همگانی علیه تمام کسانی است که خواسته و ناخواسته منافع رژیم صهیونیستی را در منطقه تامین می‌کنند، ادامه داد: روز جهانی قدس روز عزای اسرائیل است؛ پس باید با تدبیر و تمام قوا در مقابل اسرائیل ایستاد؛ چراکه  حضور پرشور و گسترده مردم مسلمان در این راهپیمایی از بمب اتم برای این رژیم خطرناک‌تر و مخرب‌تر است.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: روز قدس صرفا برای فلسطین نیست و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: اولا بعد از ۲ سال تعطیلی این اولین راهپیمائی سراسری است که انجام می‌شود و ثانیا شرایط منطقه به ویژه فلسطین و حوادثی که در کرانه غربی رود اردن و غزه در حال وقوع است، بر مظلومیت مردم سلحشور افزوده است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: توطئه عادی‌سازی روابط توسط برخی کشور‌های عربی و حتی ترکیه با رژیم صهیونیستی باعث خشم و انزجار مردم شده است؛ بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگر مردم فلسطین به این حمایت محور مقاومت که ایران عزتمند است نیاز دارند و نباید بگذاریم جوانان دلاور و مقاومت فلسطین احساس تنهایی و غربت کند.

وی به قرار گرفتن در شب شهادت امام علی (ع) اشاره و تصریح کرد: دوران حکومت چهار سال و ۹ ماهِ امیرالمؤمنین (ع)، از حساس‌ترین دوره‌هاى تاریخ اسلام است؛ به طوری که همین قریب به پنج سال امروز و همیشه می‌تواند به عنوان برترین نماد و نشانه و اسوه در شیوه حکومت‌داری باشد.

امام جمعه قیدار به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران اشاره کرد و افزود: تحصیل در پایگاهی که منتسب به حضرت ولی عصر (عج) است، یک توفیق و افتخار بزرگی است که به طور حتم سربازی آن حضرت و همچنین حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی خواهران طلبه توفیق می‌خواهد که نصیب علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان مهندسین رفتاری جامعه هستند، ادامه داد: نقش بانوان طلبه در شکل‌دهی رفتار بانوان جامعه امری ضروری است؛ چرا که بانوان قشری هستند که نقش مؤثری در تحکیم بنیان خانواده‌ها بر عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار